Міняйте масло в АКПП кожні 40-50 тис. Км., А в вариаторе 30-50 тис.км. пробігу (в незалежності від його стану). Ми зробимо заміну масла за 1 годину. Залежно від складності вартість заміни масла в АКПП апаратом від 3500 до 4500 руб. Часткова заміна масла в АКПП від 1000 до 2000 грн. (Робота). Якщо потрібно, змінюється додатково фільтр. Вартість масла вважається окремо.

Багато виробників АКПП, позиціонують свої вироби як обслуговуються. Передбачається, що масло (ATF) в таких агрегатах залито на весь термін експлуатації і не вимагає заміни. Однак заводи не встановлюють ні конкретного пробігу, ні умов, при яких таке можливо.

Насправді все відбувається інакше. ATF виробляється, старіє, темніє, коробка починає «тупити і штовхати». Їздити стає не дуже комфортно і страшнувато, адже ремонт коштує дорого. Щоб уникнути неприємностей і необґрунтованих матеріальних втрат потрібно просто вчасно міняти масло в АКПП.
Заміна масла (ATF) проводиться двома можливими способами — часткова або повна.

Часткова заміна масла в АКПП — ціна від 1000 до 2000 грн.
1 Часткова заміна масла в АКПП — ціна від 1000 до 2000 грн.
1.1 Переваги часткової заміни масла в АКПП:
1.2 Переваги на цьому закінчуються. Тепер про недоліки.
2 Повна заміна масла в АКПП — ціна від 1000 до 2000 грн.
2.1 Переваги повної заміни масла в АКПП, це:
3 Через скільки міняти масло в АКПП?
Цей спосіб привертає автовласників тим, що може бути виконаний самостійно без участі фахівців автосервісу, а значить, можна заощадити. Старе масло видаляється через зливний отвір, а якщо такого немає, то необхідно демонтувати піддон. При цьому зливається тільки від 30 до 50% ATF, все інше буде як і раніше в механізмі АКПП. Кількість заливається нового масла має дорівнювати обсягу злитого.

Очевидно, що дана методика дозволяє тільки провести оновлення, але не заміну. Здійснивши кілька таких циклів з інтервалом в приблизно 100 км пробігу і витративши велику кількість масла, можна досягти прийнятного результату.

Переваги часткової заміни масла в АКПП:
Простота (можна зробити самостійно)
Невеликі витрати на комплектуючі і масло.
Невисока вартість робіт на СТО.
Швидкість.
Переваги на цьому закінчуються. Тепер про недоліки.
Перемішуючись зі старим нове масло, швидко темніє і втрачає властивості.
Доведеться виконати кілька разів, щоб освіжити масло.
Зменшення пробігу до наступної заміни.
Поступове збільшення витрат.
Важливо: Необхідно знати марку рідини, на якій коробка працювала до ТО, в іншому випадку краще поміняти його повністю.

Повна заміна масла в АКПП — ціна від 1000 до 2000 грн.

Для тривалої безперебійної роботи АКПП ми рекомендуємо повну заміну масла (ATF) з певною періодичністю. Вартість заміни масла апаратом, виконуваної на спеціальному обладнанні, становить від 3500 до 4500 рублів. При цьому забезпечується точне дозування масла і ведеться автоматичний облік обсягу злитої і замісної технічної рідини.

Повна вартість заміни буде залежати від марки і моделі вашого автомобіля, а також кількості ATF, який буде потрібний для заповнення системи. До того ж різні трансмісії використовують різні масла, про наявність яких на складі спеціально подбали фахівці нашого сервісу.

На відміну від часткової, така робота проводиться підготовленими фахівцями. При цьому використовується спеціальне обладнання. Заміна відпрацьованої рідини відбувається шляхом повного її видалення. Хоча варто обмовитися, що повне, 100% видалення неможливо. Все одно незначна частина відпрацювання залишається всередині АКПП.
У цьому варіанті обов’язково знімається піддон картера. Видаляються всі відкладення, промивається піддон., Змінюється фільтр.

Переваги повної заміни масла в АКПП, це:
Мінімальна витрата рідини.
Заміна фільтра.
Видалення відкладень.
Значне збільшення міжсервісний пробігу, до рекомендованого виробником.
В результаті зменшення витрат.
Єдиний недолік — вища, в порівнянні з частковою заміною, вартість робіт. Різниця у вартості робіт перекривається меншими витратами на масло і збільшеним міжсервісний пробігом.

Кожен день роботи АКПП з брудним маслом знижує її ресурс на 4 тис. Км пробігу. Своєчасна повна заміна масла в АКПП, а також фільтрів — на 100% продовжує термін служби трансмісії.

Через скільки міняти масло в АКПП?

Середня періодичність регламентних робіт залежить від типу коробки:

гідравлічні АКПП — кожні 40-50 тис. км пробігу;
варіатори (CVT) — 30-50 тис. км;
роботизовані КПП (MTA) — 40-50 тис. км.
Не можна забувати про фактори, сильно скорочують ці терміни:

Їзда з причепом.
Позашляхові покатушки.
Спортивний (агресивний) стиль водіння.
Тривала їзда на великих оборотах ДВС (далекі поїздки).
Важкі умови. Їзда в горах, високі або екстремально низькі температури, пробки.
Разом з маслом обов’язково підлягає заміні і фільтр. Весь комплекс заходів дозволяє підтримувати АКПП в підлогу

Рубрики: Блог

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Заказать звонок
+
Жду звонка!