Ремонт ГБЦ — другий за величиною і значенням складової частини двигуна — процес, який здійснюється фахівцями найвищого класу на якісному професійному обладнанні, тільки це дозволить значною мірою знизити биття сідла клапана по відношенню до отвору в направляючої втулці, а вироблена при цьому обробка фасок клапанів надасть можливість зменшити биття робочих поверхонь.

Причини ремонту головки блоку циліндрів

В процесі роботи двигуна автомобіля головка, прикріплена до блоку циліндрів, представляє з ним один цілий механізм. Необхідність ремонту головки блоку циліндрів, з розміщеними в ній камерами згоряння, клапанами і свічками, виникає, якщо:

Внаслідок недотримання режиму температур в двигуні або вскипании охолоджуючої рідини в сорочках охолодження ГБЦ утворилися тріщини;
В результаті тривалої експлуатації двигуна автомобіля виникла несоосность направляючихвтулок і сідел.
У більшості випадків саме перегрів — основна причина виходу з ладу ГБЦ, але за ним ховається більш глибока і серйозна проблема, яка потребує негайного виявлення і усунення, що можуть призвести тільки кваліфіковані фахівці в сервісному центрі

Етапи ремонту головки блоку циліндрів

Роботи з діагностування несправностей ГБЦ — це зовнішній огляд механізму газорозподілу і огляд безпосередньо корпусу головки на предмет наявності на ній тріщин, сколів, інших дефектів.

Ремонт ГБЦ, що вимагає певних знань і навичок, займає від двох до п’яти днів і проводиться на високоточних спеціальних верстатах. Весь процес можна розділити на певні стадії:

Після зняття ГБЦ з двигуна закладаються за допомогою зварювання утворилися на ній тріщини;
Ремонтуються напрямні втулки (або, при необхідності, замінюються);
Вирівнюється прівалочная площину головки (в разі її деформації);
Замінюються або відновлюються клапани і їх сідла;
Замінюється распредвал і штовхачі;
Видаляється залишилася на каналах системи охолодження стружка.
Зарубіжні виробники автомобілів обіцяють, що необхідність в ремонті головки циліндрів виникне у автовласників не раніше, ніж після чотирьохсот тисяч кілометрів пробігу, вітчизняні виробники машин дають гарантію на дещо менший кілометраж.

Встановити необхідність проведення ремонту ГБЦ в Харкові можливо за допомогою фахівців СТО CityGaz
Опресовування ГБЦ в Харкові рекомендується проводити при будь-якому ремонті двигуна, особливо, якщо:

До ремонту привів перегрів двигуна;
Існують передумови порушення внутрішніх каналів;
Ремонту підлягає дизельний двигун з ГБЦ з чавуну;
Якщо потрібно перевірити якість виконаних робіт.
Для визначення необхідності проведення шліфування головки, проводять перевірку її площині, використовуючи металеву лінійку і набір спеціальних щупів. Лінійка прикладається по діагоналях в нижній частині головки, що сприяє виявленню наявних зазорів, які заміряються щупом для знаходження ділянки найглибшої деформації — на таку глибину і потрібно вирівнювати поверхню. Шліфування виявлених деформованих частин головки проводиться на спеціальному фрезерно-шліфувальному верстаті в автосервісах, що спеціалізуються на проведенні такого типу робіт.

Процедура ця повторюється після кожного зняття головки з двигуна, її мета — прибирання всіх нерівностей з поверхні головки для забезпечення щільності прилягання ГБЦ до блоку і недопущення виходу гарячих газів з-під прокладки, що веде до її поступового прогорання, а, значить, — до неминучого ремонту.

Рубрики: Блог

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Заказать звонок
+
Жду звонка!