Найбільш часта причина появи зайвої шуму в роботі автомобільного двигуна криється в неправильній роботі клапанів. Основною проблемою, через яку починають стукати клапани, є те, що зазори між важелями розподільного вала і його кулачками збільшуються. А факторів, що впливають на це збільшення, два. Перший полягає в якісній регулюванні зазорів (залежить він в першу чергу від виробника). Другий — природний знос самих клапанів з плином часу. Збільшення зазорів в процесі експлуатації авто можуть викликати дріб’язкові на перший погляд дрібниці — неакуратно затягнуті гайки, знос різьби тощо. Однак, як відомо, дрібниць не буває, і, в кінцевому рахунку, всі перераховані вище недоліки дадуть про себе знати серйозними неприємностями: поломкою розподільної пружини, прискореним зносом клапанів та іншими лихами.

На нашому СТО Citygaz Ви можете скористатися послугою за регулювання клапанів.
Спеціаліст нашого СТО зробить цю процедуру використовуючи належний інструмент і рекомендації виробника.

Регулювання теплових зазорів клапанів в Харкові

Визначити стан рокерів і кулачків вала можна елементарно — просто проведіть рукою по поверхні деталей. Знос агрегатів відчувається відразу ж. Зношений распредвал необхідно замінити на новий, включаючи всі рокери і важелі. Заміну вала найкраще проводити в автосервісі, оскільки в процедурі монтажу існують деякі технічні нюанси. До того ж вал потребуватиме ретельного регулювання, та й в цілому необхідно буде провести ряд суміжних процедур: встановити момент запалювання, замінити масло і т.п.

У разі якщо ви все ж хочете замінити розподільний вал (або інші вузли газорозподільного механізму) своїми силами, слід пам’ятати, що у кулачків все поверхні повинні бути відполіровані найретельнішим чином. Те ж саме стосується і опорних шийок вала. Та й взагалі, перед заміною необхідно уважно зайвий раз оглянути всі вузли і переконатися, чи не пошкоджена.

Якщо ж результати огляду вас влаштовують, і ви вважаєте, що змінювати вал поки що зарано, і він цілком ще придатний для роботи, то варто замислитися над перевіркою його радіального биття. Робиться це так: крайні шийки вала потрібно встановити на дві призми, а потім індикатором змиритися биття середніх шийок. Показник радіального биття не повинен бути більше 0,02 мм, а відстань між опорами і шийками не повинно становити більше 0,2 мм.

Рубрики: Блог

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Заказать звонок
+
Жду звонка!