Зима — важкий час для автомобіля, адже саме в цей період комунальні служби активно використовують пісок, реагенти для очищення дорожнього полотна від криги. В результаті їх частина потрапляє на днище і кузов транспортного засобу. Вони починають активно роз’їдати метал, що призводить до появи пошкоджень. Щоб цього не відбувалося, необхідно завчасно подбати про обробку кузова і днища автомобіля захисними складами.

Якими засобами можна захистити авто від корозії.

Антикорозійна обробка ЛКП кузова і його інших елементів дасть можливість зберегти зовнішній вигляд транспортного засобу. Для цього використовуються такі засоби:

антикор;
суміші, що мають в складі бітум;
поліролі;
віск.
Також досить популярними залишаються спеціальні засоби, що блокують появу статичної електрики і захисна плівка, що запобігає утворенню сколів від потрапляють в поверхню авто каменів.

антикор

Основне навантаження на себе в зимовий час приймають колісні арки авто і його днище. Бруд, реагенти, сіль з домішками масла — все це сприяють швидкому початку процесу корозії. Захистити метал від нього можна за допомогою антикору, який може призначатися для нанесення на різні поверхні. Він має хорошу проникність, при попаданні на іржу він вбирається в неї і усуває вологу. Завдяки цьому корозійний процес сповільнюється. Для якісного захисту перед обробкою кузов слід добре очистити від бруду, патьоків масла, палива.

Бітумна мастика

Це ще один популярний склад, за допомогою якого поверхню кузова (днища), можна захистити від впливу реагентів. У ньому міститься смола, і застосовують його для профілактики, так як боротися з уже наявними осередками корозії мастика не в змозі. Вона збільшує термін служби металу, і наносять її на арки коліс і днище авто.
Основною відмінністю даного засобу від інших складів є невелика ціна. До того ж нанести його можна самостійно, без допомоги фахівців. Важливо лише виконати перед обробкою ретельне миття поверхонь від бруду, іржі. Інакше залишилася волога призведе до активного появи слідів корозії.
Процес нанесення мастики починається з очищення днища від прилиплих, застарілих забруднень, реагентів. Після цього, за допомогою щітки з металевою щетиною або скребка усуваються вже наявні місця іржі. На підготовлену поверхню наноситься грунтовки, після чого за допомогою пензлика виконується нанесення мастики.

поліроль

Мастика і антикор призначені в основному для захисту нижньої частини машини. Тим часом шкідливий вплив реагенти надають і на кузов і ЛКП. Запобігти помутніння або руйнування даного шару можна за допомогою поліролі. Вона створює на поверхні найтоншу міцну плівку, що не дозволяє шкідливим складам впливати на лак і фарбу. Наноситься поліроль під час полірування авто. Дані склади бувають рідкі, пастоподібні і гелеві.

віск

Він надає на ЛКП такий же вплив, як і поліроль — створює захисну плівку, надає яскравість і блиск. Однак термін його дії невеликий, і потрібно періодичне його оновлення.

Рубрики: Блог

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Заказать звонок
+
Жду звонка!