Отже, ви визначилися з вибором свого майбутнього залізного коня.Определілісь з кольором, з комплектаціей.І вже приїхали на огляд примірника. Спершу доведеться вислухати переваги даної моделі (марки) з вуст продавца.В підсумку для Вас настав час брати участь оцінити даний екземпляр і вже після остаточно визначитися в стані цього автомобіля. З чого ж все-таки почати?

Чи не великі подряпини по кузову це цілком нормально, навіть якщо до автомобіля ставилися аккуратно.Конечно ж якщо ви не купуєте нові автомобіль. Найчастіше відколи з’являються на таких місцях, як бампер, решітка радіатора, капот.Стоіт звернути особливу увагу, якщо відколів взагалі немає на цих місцях, це може означати, що автомобіль перефарбовувався недавно.

Перша ознака якщо автомобіль був в ремонті це кривої кузов.Определіть даний факт можна в місці стику кузовних деталей.Однако важливу роль має не величина, а різниця в зазорами по обидва боки автомобіля. Природно, якщо спочатку розмір зазору має всього кілька Мм, а після збільшується до розміру з товщину пальця, це явно буде говорити про плохом.Следует насторожитися з цього поводу.Прі закриття капота, а також дверей автомобіля має бути однакова відстань між деталямі.Еслі такого не відбувається, це свідчить про те, що автомобіль був вдарений, і був виконаний не якісний гаражний кузовний ремонт. Абсолютно всі двері повинні закриватися і відкриватися легко, без сторонніх звуків і скрипів, »закушування» і не повинні стикатися між деталями кузова.

Пильна увага варто приділити кріпленням. Якщо раптом ви помітили не фарбований, зламані затискачі для кріплення або зовсім їх відсутність, це перша ознака того, що автомобіль розбирали для ремонту кузова.Всегда звіряйте кріплення по обидва боки кузова.Отлічій бути не повинно.

Збірка кузова на заводі відбувається за допомогою точкового зварювання і спеціального герметика, який лягає дуже рівно, фарбується ідеально, на відміну від гаражних робіт, де зварювання досить-таки грубо виконана, а герметик лягає з сильним відмінністю про заводского.Места зварювання повинні бути рівними і не мати слідів переривання.

Більшість покупців не дуже пильно оглядають автомобіль, а даремно. Оскільки старання продавців в першу чергу спрямовані на усунення самих видимих ​​дефектів. Не соромтеся і лізьте в важкодоступні місця, такі як відділення для запасного колеса, в салоні під ущільнювачів гумками, не бійтеся відсунути обшивку підлогову, це вам може допомогти відрізнити фарбу, так як там фарба буде з більшою ймовірністю рідна.

Рубрики: Блог

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Заказать звонок
+
Жду звонка!