Зникла плавність роботи двигуна?
Збільшився витрата палива?
Або тяговитість двигуна впала?
Чи не заводиться при низьких температурах?

Шукаєте відповідь на одне з цих питань? Відповідь поруч.

Зателефонуйте і запишіться в СТО CityGaz на діагностику инжекторной системи і чистку форсунок на стенді в Харкові вашого автомобіля, яка включає в себе завмер тиску в паливній рампі, діагностику ЕСУД сканером.

Необхідність промивання — чищення форсунок (інжектора) в Харкові
Згодом в форсунки під дією високих температур і низьких тисків в найвужчому місці, під голкою форсунки осідає бруд і смоли. Нашарування всього в 5 мкм (0,005 мм) зменшує прохідний перетин форсунки на 20-25%. Погіршується якість розпилу, наслідком якого є утруднений пуск, особливо в зимовий період і звичайно страждає динаміка автомобіля.

Промивання форсунок не знімаючи з двигуна в Харкові
Промивання форсунок на двигуні змиває відкладення з розпилювачів форсунок, з тарілок і стрижнів клапанів, зі стінок камери згоряння і днища поршнів. Двигун починає працювати м’якше, поліпшується тяга на «низах» і з’являється більш стабільний холостий хід і запуск. У разі сильного забруднення застосовується ультразвук і стендова очищення методом кавітації.

Спочатку розглянемо детальніше як і чим засмічуються форсунки.
По-перше це смоли, які містяться в бензині.
Паливні фільтри проти них практично безсилі. За ГОСТом нормується вміст смол не більше 5 мг / 100 см³. Фактично це величина в вітчизняних бензинах може варіюватися в широких межах від 2 до 10 мг / 100 см³. Поступово в процесі експлуатації двигуна смолисті відкладення потроху осідають в каналах форсунки. Відбувається цей процес наступним чином: поки двигун працює, форсунка охолоджується і промивається проходять через неї бензином. Але варто двигун заглушити, як температура інжекторів швидко зростає. При цьому легкі фракції бензину швидко випаровуються, а важкі намертво прикипають в каналах форсунки, покриваючи їх чорної смолистої кіркою, яка назад бензином вже не розчиняється.

Профілактична промивка форсунок в Харкові

Чим краще якість палива, тим більше за часом розтягнуть цей процес. Але рано чи пізно при експлуатації автомобіля навіть на самому якісному паливі бажано робити хімічну промивку інжектора для профілактики. Виробники різних миючих засобів для очищення інжектора, таких як Wynns, Gunk, CarbonClean рекомендують проводити цю процедуру раз в 15-20.000 км. Однак, виходячи з власного досвіду, при використанні якісного палива рекомендований сервісний інтервал можна сміливо множити в 2 рази. Ця процедура займає відносно невеликий проміжок часу, однак допомагає зберегти здоров’я вашого двигуна на довгі роки.

Зазвичай перед клієнтами проводимо такий експеримент. Спочатку ретельно відмивають зовні форсунку бензином, показую чорні відкладення зовні, а потім занурюю розпилювачем вниз в рідину Wynns. Зазвичай вистачає 10-15 секунд, щоб розм’якшити і змити зовнішні смолисті забруднення, які не зміг змити бензин. Приблизно також діє рідина Winns всередині форсунки при промиванні на стенді.
При роботі на газі бензинові форсунки вимагають більш частого обслуговування. Це пов’язано з їх режимом роботи старт-стоп, при якому відбувається найбільша відкладення смол. Найчастіше бензинова форсунка на таких двигунах настільки сильно обростає відкладеннями зовні, що частково або повністю закриваються отвори розпилювача.

По-друге це бруд з бака.

Звичайне місце скупчення нерозчинних отложеній- в паливній рампі, перед ущільнювальним гумовим кільцем форсунки.

Доводилося знаходити в паливних баках пісок, глину, іржу, воду, слиз чорного кольору невідомого походження та інші непотрібні речі.

Першим порогом очищення палива є паливні фільтри грубого і тонкого очищення, які приймають бруд з бака першими. Але іноді трапляється, що фільтри рвуться або просто неякісні і тоді вся грязь з бака йде прямо в інжектори. Через деякий час «хвороба» дасть знати про себе. В результаті забруднення форсунка перестає правильно працювати: знижується продуктивність, відбувається зміна форми факела розпилу палива.

При цьому двигун починає працювати нерівномірно, втрачається потужність, відчуваються ривки при розгоні, збільшується споживання бензину, ну а в найгіршому варіанті можуть спостерігатися пропуски займання. Особливо такі збої в роботі двигуна стають більш помітними в холодну пору року, так як зменшується випаровуваність бензину, що в підсумку ускладнює пуск двигуна.
Механічну бруд найважче «вибити» з форсунки. Найбільш сильне засіб для якісного очищення інжекторів — це ультразвукова ванна. Форсунки занурюють в ємність, наповнену спеціальної суспензією, де вони і піддаються впливу ультразвуку. Однак користуватися даним методом треба з великою обережністю.

Деяким форсунок з керамічними сідлами строго протипоказані ультразвукові процедури. Нерідкі випадки, коли після застосування цього методу форсунки втрачали герметичність.
Стендова промивка методом кавітації дозволяє ефективно очистити інжектори, при цьому не пошкодивши їх. Після всіх процедур обов’язково проводиться контроль якості промивки на стенді.

По-третє — це всюдисуща вода, точніше наслідки її потрапляння в паливну систему.

Вона може потрапити в бак вашого автомобіля разом з бензином з бензоколонки або через нещільності системи вентиляції бензобака. Від води іржавіє бак, топлівопроводи, внутрішні канали форсунки. Коли штатні паливні фільтри не справляються зі своєю роботою, то іржею забивається внутрішній фільтр форсунки, якщо такий є і внутрішня порожнину.

Наслідки такі ж важкі як в разі забруднення механічними частинками. На ранній стадії форсунки ще можна вичистити на стенді. Якщо вода давно циркулює в паливній системі, то внутрішні канали форсунки встигають проржавіти настільки, що допомагає тільки заміна.

Тепер розглянемо всі плюси і мінуси різних способів промивання інжекторів в Харкові.
Отже, почнемо з хімічного способу. Є, звичайно, в нашій країні умільці, здатні промити все «нутрощі» автомобіля за допомогою підручних засобів (розчинники і т.п.), але це занадто багато роботи і як то кажуть — вчорашній день. Сучасна автохімія пропонує спеціальні промивні суміші, за допомогою яких за невеликий проміжок часу ефективно промивається паливна система авто. Для таких процедур існують спеціальна установка, яка за допомогою перехідників з’єднується з паливною рампою. Від’єднується подача бензину і запускається двигун, який повинен попрацювати на цій рідині близько 1 годин (може бути і більше, все залежить від конкретного випадку). Промивна суміш подається з установки під невеликим тиском від 2,5 до 4 атмосфер. Цей спосіб більше підходить для профілактики паливної системи при невеликих пробігах.
Плюси. Подібна процедура при використанні якісної промивної рідини дозволяє очистити від відкладень форсунки, рампу, впускні клапани і частково камеру згоряння. Результат як правило відчувається власником автомобіля відразу ж, так як двигун буквально оживає.
Мінуси. Важко відстежити якість промивки, так як неможливо проконтролювати наскільки повно очистилися інжектори.

Промивання форсунок на стенді в Харкові на Салтівці.

Це спосіб дозволяє ефективно, якісно і безпечно промити форсунки. Для цього їх знімають з двигуна і встановлюють в спеціальний промивний стенд. За допомогою програмно-апаратних засобів можна варіювати різні параметри і режими промивання, що в кінцевому підсумку дозволяє якісно промити форсунки до стану нових. У тестовому режимі після промивання здійснюється перевірка герметичності, балансу, факела розпилу і продуктивності.
Плюси. Відмінна якість промивки з вихідним контролем і безпеку.
Мінуси. Промиваються тільки самі форсунки.

Промивання в ультразвукової ванні дозволяє очистити форсунки від самих сильних забруднень. Цей метод застосовується, коли іншими способами вже неможливо помити.
Плюси. Найпотужніший спосіб прочистити форсунки.
Мінуси. Нерідко після такої процедури форсунки втрачають герметичність.

Від того, наскільки чистими будуть інжектори, цілком і повністю залежить ефективність роботи двигуна вашого автомобіля.

 

Рубрики: Блог

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Заказать звонок
+
Жду звонка!